Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
– Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν. Προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, Ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει , όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
– Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.
– Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
– Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα,Πάσχα,Απόκριες).
– Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
Σε περίπτωση ΛΑΘΟΥΣ εκτίμησης του αυτοματοποιημένου κόστους, η εταιρεία EpilogesForKids θα σας ενημερώσει για το ΣΩΣΤΟ μεταφορικό κόστος ώστε να προχωρήσει ή ακυρωθεί η παραγγελία σας.
Επιστροφές Προϊόντων & Ακυρώσεις Παραγγελιών
Επιστροφές γίνονται δεκτές μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης και εφόσον η συσκευασία των προϊόντων αυτών δεν έχει ανοιχτεί / καταστραφεί. Τα έξοδα που προκύπτουν από αλλαγές, όπως έξοδα της επιστροφής και τυχόν νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Ακύρωση της παραγγελία σας γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση εφόσον αυτή δεν έχει αποσταλεί από τις αποθήκες μας.
Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε προϊόντα που χτυπήθηκαν, έσπασαν ή είναι ελαττωματικά πρέπει αμέσως (το αργότερο την 2η μέρα από τη παραλαβή) να γίνει δήλωση από εσάς στον εκάστοτε μεταφορέα, που ευθύνεται για τη σωστή μεταφορά, αλλά και σε εμάς. Φυσικά αν συντρέχει ευθύνη μας τα ελαττωματικά προϊόντα θα αντικατασταθούν χωρίς καμία επιβάρυνση.